Wednesday, September 16, 2009

Ramadhan kali ni

Rasanya cam dah lama giler terperuk kat sini.  Mana tak lama nya. Dah 9 bulan pun.  Kalau preggy dah keluar budak pun.

Saya kan memang tak pernah consistent.  Dulu kata nak macamtu, last last jadik macam ni.  Dulu kata dengan confidence level yang tinggi nak duduk kat situ sampai mati.  Sekarang kan semua dah tukar.  Rasa cam nak kena paradigm shift juga.

Jadi, dengan Ramadhan kali ni yang diharap harapkan sangat-sangat supaya menjadi lebih bermakna, maka saya pun isi borang itu.  Eh bukan, borang-borang itu. Ada banyak borang sebenarnya.  Kenapa nak tunggu Ramadhan? Sebab bulan ni baru tetibe dapat hidayah untuk jalan-jalan sambil bukak mata tengok dunia.

Apa-apa pun, parents tetap doakan yang terbaik tanpa spesifikasi terbaik tu refers to apa dan macam mana. Fiance pulak kata ikut je asalkan I committed.  Ok, yang ni convincing sket. I mean cam ikut dengan ada objective la.  Saya pulak kata, tolonglah jadikan saya seorang yang consistent supaya saya boleh committed dan tak main-main lagi.

Happy baking raya cookies people!

No comments: