Tuesday, January 5, 2010

Days after new year

Started my new semester. Despite some confusions, all I can say is I am happy with it.
Current progress: masih merisik potential supervisor.

Brides are happy with my work, alhamdulillah. Hopefully during my time being a bride, I'll be happy with the vendor's work too.

My social network is expanding. Baru perasan ada juga orang mahu kawan sama saya. Pencapaian yang boleh dibanggakan: boleh trigger chemistry within seconds. Masa muda-muda dulu, usually would take few hours. Sudah tua sangat nampaknya.

Sudah kurus sikit walaupun belum eksersaiz. Amalan diet yang tak seimbang kisahnya.

Berazam untuk facial tahun ni. For the first time in life. Yaaaa...

Dan esok, menjadi 4 tahun saya bercinta sama dia. With 5 months till we tie the knot, doakan kami ya :)

No comments: