tag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post6071506214006790168..comments2023-03-05T19:32:39.337+08:00Comments on Belog Zila Ziman: Vendor berlagak! Hmmppsss..hmppssss...zila zimanhttp://www.blogger.com/profile/07647661656249245848noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-3049798901730718402009-11-16T14:11:08.066+08:002009-11-16T14:11:08.066+08:00zla..ader maser agi..cr vendor yg peramah dan sbr ...zla..ader maser agi..cr vendor yg peramah dan sbr sbb kita penganten akan banyak songeh..huhu..kalau awal2 dah kerek..cpt2 reject..jahat ryna..batu belah..hehe..fikarynahttp://www.blogger.com/profile/17918114933239634768noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-62285846164222437212009-11-16T14:14:21.103+08:002009-11-16T14:14:21.103+08:00Batu bertangkup! hahahaha..Yaaaaa...itulah pasal. ...Batu bertangkup! hahahaha..<br><br>Yaaaaa...itulah pasal. found a better one eventually. Alhamdulillah, hope everything will go smoothly as planned.zLanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-90353559697539533502009-11-16T16:38:54.672+08:002009-11-16T16:38:54.672+08:00nad dh kene gak dgn vendor camni..tp yg lebih teru...nad dh kene gak dgn vendor camni..tp yg lebih teruk, terpaksa burn rm500 booking...hanya menurutkan hati yg sakit... <br>bagus Zla, cari je yg lain... belambak lg kt kl ni. heheeeciNDerella stRikErhttp://www.blogger.com/profile/00955313255954114088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-45542927212510106732009-11-16T17:03:38.744+08:002009-11-16T17:03:38.744+08:00that's why. I dah dengar banyak cerita mangsa2...that's why. I dah dengar banyak cerita mangsa2 vendor camni. Even worse lagi pun ada..kita kena firm and skali skala kena eksyen sket kan..zLanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-7984286694299429172009-11-16T18:52:11.337+08:002009-11-16T18:52:11.337+08:00kasihannye kamu :(kasihannye kamu :(white purple flowerhttp://www.blogger.com/profile/10003783407267368693noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-34823786479557077862009-11-17T12:06:53.731+08:002009-11-17T12:06:53.731+08:00huhu...2 pun dah kira u ckup sabar la tu..snggup t...huhu...2 pun dah kira u ckup sabar la tu..snggup tgk salesgirl berulang alik...harzharunhttp://www.blogger.com/profile/04498249726515518811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-71396127115777459382009-11-18T12:16:41.734+08:002009-11-18T12:16:41.734+08:00SALAM ZIARAh..wah baca en3 kamu nie..rase mmg xpat...SALAM ZIARAh..<br><br><br><br>wah baca en3 kamu nie..rase mmg xpatut la..ade ker lyn customer cmtu...cian kamu...<br><br>cmne ler nk berjaya klu lYn customer cm gitu...lallalalala<br><br><br>customers..is alwiz riGht...eNaSaNhttp://www.blogger.com/profile/03646929740047998760noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-21956836013690752842009-11-19T15:38:09.714+08:002009-11-19T15:38:09.714+08:00ishh marah betul la..vendor bongok mana tu? agak2 ...ishh marah betul la..vendor bongok mana tu? agak2 kakak poyo tu femes kee skrg ni?? harap2 bukan tempat yg saya nk pi nanti!!!Rienahttp://www.blogger.com/profile/06465336152111802325noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-14841494126544205462009-11-19T15:46:39.791+08:002009-11-19T15:46:39.791+08:00vendor bongok tersebut tak boleh dinyatakan secara...vendor bongok tersebut tak boleh dinyatakan secara terangan kat sini..nnti i kena sue you..hahaha<br><br>sape2 nak tau, boleh email or fb dengan i..sila2..zLanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-75323421859860625062009-12-09T12:09:15.630+08:002009-12-09T12:09:15.630+08:00adakah ianya declassaflora..?heee~adakah ianya declassaflora..?<br>heee~Atiqah Adnanhttp://www.blogger.com/profile/08299454783705063556noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-8981513040069946322009-12-09T12:17:34.023+08:002009-12-09T12:17:34.023+08:00hehehehe...hmmm...hahahaha...nnti i kena saman you...hehehehe...hmmm...hahahaha...nnti i kena saman you :DzLanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-22097006793671756372010-03-19T11:05:43.517+08:002010-03-19T11:05:43.517+08:00Salam Zla...Akak dapat tahu tntang blog ni dari sa...Salam Zla...Akak dapat tahu tntang blog ni dari salah seorg customer, she's very curious about us sebab dalam ni cerita lain dan dia berdpn dengan situasi berbeza... maaflah apa yang berlaku, hari tu memang amat sibuk dan kami ada 3 set hantaran yang perlu diselesaikan yang menunggu masa diambil. Memang akak ada dibelakng tapi dibilik sembahyang, akak ada diberitahu tentang kedatangan adik dan yang berada dikaunter ialah staff lain... pasti adik menganggap staff akak yang berada dikaunter tu akak, sebab soalan ditanya pada dia... padahal selesai solat akak keluar adik sudah pergi dan staff akak ada beritahu mesti adik anggap staff yang di kaunter tu akak, dan mereka tak memberitahu perkara sebenar, maafye, diaorg memang macamtu... hmm..tak sangka perkara ni jadi gossip besar, dan salah faham... biasanya kalau akak ada, akak pasti berbicara walau dari jarak tempat kami membuat kerja... akak bukanlah sombong seperti yang disangka...jauh sekali...nauzubillah.... ini semua salah faham aje...k.nanienoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-20944966866945521742010-03-19T11:39:09.776+08:002010-03-19T11:39:09.776+08:00Salam, k,nanieMasa tu saya difahamkan bahawa yang ...Salam, k,nanie<br><br>Masa tu saya difahamkan bahawa yang di kaunter itu adalah boss DCF. Disebabkan layanan yang diterima, saya triple confirm dengan staff yang attained saya tu dan dia mngesahkan yang di kaunter tu memang boss DCF. Assurance yang ke 4, sya tanya, 'big boss awak ke?' dan dia mengiakan lagi. <br><br>Maaf terjadi salah faham begini. Saya sangat berkecil hati pada hari tersebut dan terasa sangat diperlekehkan.<br><br>Sekali lagi, saya minta maaf jika ini adalah salah faham semata. Saya anggap ini adalah pengajaran untuk kita berdua.<br><br>All the best with the business dan anggaplah bukan rezeki saya untuk mendapatkan khidmat k.nanie untuk hari penting saya.zLanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4319627937665686480.post-48063941239444751192010-03-19T12:28:00.932+08:002010-03-19T12:28:00.932+08:00Its ok dik...nak buat mcm mana dah terjadi, setiap...Its ok dik...nak buat mcm mana dah terjadi, setiap kejadian ada hikmahnya...sekurang2nya ia satu warning kat akak jgn kasi can lagi kat staff akak... <br>k.nanie tanya juga dia org apsal tak ckp akak solat, dia ckp mls nak xplain panjang2..<br>actually, akak ada di kaunter tu masa nampak custmr datang tapi terus solat takut layan custmr nati terlewat...tup2 selesai solat cstmr da pergi..<br>akak bukan jenis sombong, my husbandpun... that why ada cstmr yang masih berhutang kahwin sampai 10k pun akak tak pernah sue diaorang... tungguje kot dia org boleh bayar... kesian..<br>oklah... akak harap tiada lagi salah faham ye... maaf bagi pihak staff akak tu..k.nanienoreply@blogger.com