Wednesday, December 9, 2009

Congratulations Weda!


On 5th Dec, me & fiance (wah, this time ada partner!) attended the gorgeous wedding of Weda's at Dewan Taman Tasik Ampang Hilir.  Oh sangat cantikla ambience dia di siang hari. Yakin, cantik juga di malam hari..huuuuuu...........
Sekitar majlis..kira punya kira, dalam 35 round table boleh muat ni....


Beautifully romantic entrance arch


Beautiful pelamin...


Love the tropical fruits here...angle tak cun pulak..


Beautiful newly wed


 Oh sweet nye...


 
Beautiful us..ehhh??? sesat pulak..


Beautiful Wahida Yaakub :)
Oh tak camera alert pulak..aisehhh

It was a beautiful wedding, and Weda looked gorgeous! Congratulations, dear.  Semoga berbahgia & jadi isteri yang solehah, ok!

p/s~ Oh I want my wedding to be here also. I want! I want! I want!

3 comments:

Riena said...

cantik la pelamin dgn arch diaaa.. teruja nyaa..
dewan nampak berseri kan?

zLa said...

yaaa..memang berseri2..i tak taula nape, tapi pink memang selalu kasi naik seri..so sweet!!!

harzharun said...

cantik!!!...mesti sgt berangan nak wat kat sini jgk kan..