Monday, July 20, 2009

Kerinduans~*

Asslamualiakum wbt,

Yesterday was a hectic day for me. Very, very hectic. Early in the morning, I went to Sri Rampai for a special event makeover, then rush back home for lunch tapi takde selera nak makan. Later rush to KLIA since dah lambat due to ramai la pulak orang datang rumah to say the last tata to Mak & Abah before they depart.

At KLIA, biasela berdrama swasta pulak. We hugged and cried, cam ape je. Yes, kami memang spoiled dan sangat manja sekali. The family potrait is not complete since Thirah kat skolah. Sape kuasa nak anta ambik dia kat Kuala Selangor tu dik oiii..Balik hari plak tu.

Later I went to Puchong for a trial makeup session. Cam besela, balik tu sure sesat punye. Those who know me would agree: me & sesat are so completing each other. Since I promised Mak & Abah to be home not later than Maghrib for this 2 weeks, so nak tak nak kena jumpa jalan jugak. Luckily I managed to reach home on time. Tu pun sib baik aku jumpa sign board to Serdang. Even tho aku tau ade jalan yang lebih mudah and lebih dekat, tapi takpela since tu je tempat yang aku familiar. Customer tu siap bagi direction kat aku lagi nak ke Kesas ka ikut Astro ka, tapi last2 camne ntah aku bleh ada kat LDP. Confuse lah..Sib baik tak kena culik. Dahla mak bapak takde ni. Kalau kena culik kesian adik2 aku kat umah. Lainla kalau aChong nak belikan GPS kan3? Lebih selamat daripada aku meroyan memalam cari jalan balik patu sampai umah pun lambat. Betul tak? Dahla berdarah manis ni..
I Love You
I know I sound childish, but I miss my Mak & Abah. It's only been a day...Crying Into Tissue

7 comments:

~ mizzAmy ~ said...

lor.... apa yg susah sgt. cuba try test cari jalan guna google map. senang nak faham. or even boleh swicth to satellite. so, boleh nampak certain landmark dengan clear. ;)

ziLa said...

tak sempat google..alamat pun xtau..customer cuma bg direction from klia je..masa nk blk customer de bg direction tapi i mmg camtula..wajib sesat gak..:(

anyssafryn said...

betul2 aku sokong cdgan mizzAmy tu..aku slalu ja buat camtu..tapi last2 sesat gak muahahaha

zuhairbaik said...

wei parents ko pi mana? sorry a bit out-dated.. bz skit dgn urusan duniawi...

ziLa said...

derang pi umrah..bnykla ko nye urusan duniawi..yang akhirawi jgn lupa plak..

Sitti Nurarthirah nama yg cun:) said...

hey mner ader balik hari laaaa
kalau korang sumer bgtaw mak ngan abah flight hari ahad,boleh la request kat ckgu balik rumah hari ahad.
tu laaa saper suruh x nak bg taw news.kan dah x complete sorang:(

zLa said...

cetttt!